mgr Daria Gruszka

Jestem magistrem fizjoterapii z ponad 5 letnim doświadczeniem w zawodzie, terapeutą metody P-DTR oraz studentką Akademii Osteopatii.

W swojej praktyce wykorzystuję metody bazujące na modelu holistycznym, traktującym ciało jako system wzajemnych powiązań, dlatego też należy je leczyć jako całość – nie tylko jego chorą część. W praktyce oznacza to, że oprócz miejsca dającego dolegliwości, terapii poddane zostaną również obszary z nim związane, a przede wszystkim główna przyczyna problemu. Ostatecznie indywidualnie dobrane do pacjenta i jego stanu techniki mają umożliwić naturalne procesy regeneracji organizmu.  Podstawą mojej pracy są techniki osteopatyczne oraz metoda P-DTR , które jako jedne z nielicznych metod na rynku fizjoterapeutycznym biorą na warsztat wszystkie systemy w ciele człowieka.  Nieustannie podnoszę również swoje kwalifikacje uczestnicząc w licznych kursach specjalistycznych.

Część z Was już wie, że z zaburzeniami i bólami układu mięśniowo szkieletowego (bóle kręgosłupa barku, kolana, stan po urazie) terapia manualna radzi sobie lepiej niż leki.

Rzadziej jednak wspomina się, że terapiami holistycznymi takimi jak neurologia funkcjonalna oraz osteopatia możemy wpływać nie tylko na dysfunkcje w obrębie narządu ruchu. Zakres tych terapii jest o wiele szerszy – zaburzenia trawienia, zawroty głowy, problemy z zatokami to tylko część objawów z jakimi można pracować takimi terapiami.

Poniżej lista/podpowiedź rzeczy, z którymi możesz się do mnie zgłosić oprócz problemów szkieletowo-mięśniowych 😉

• Zaburzenia zgryzu: niestabilność stawów skroniowo-żuchwowych, bruksizm
  • Zaburzenia w układzie pokarmowym – np. wzdęcia, zaparcia, biegunka, refluks
  • Zaburzenia nerwów czaszkowych czyli m.in. zaburzenia kontroli wzroku, mimiki twarzy, węchu i smaku, równowagi
  • Migreny, bóle i zawroty głowy, szumy uszne
  • Problemy z regeneracją, mgła mózgowa, zaburzenia koncentracji
  • nadwrażliwość na bodźce (światło, zimno), nadwrażliwość chemiczna i pokarmowa
  • Przewlekłe zapalenia zatok
  • Zaburzenia koordynacji, równowagi, chwytności, nauki i koncentracji
  • Częste kontuzje niewiadomego pochodzenia

Wszystkie wykorzystywane przeze mnie metody możesz zobaczyć poniżej:

Przyjmuję pacjentów dorosłych oraz dzieci w wieku szkolnym.

Prowadzę terapię w języku angielskim.

Zapraszam do zapisów